virág.jpg

Az élet álmok nélkül olyan, mint a kert virágok nélkül, a lehetetlen álmokkal teli élet viszont olyan, mint a művirágokkal teli kert...

Alessandro D`Avenia

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2012.április

andikakkk 2012.05.13. 12:25

 DSCF0741.jpg  tavasz kezdete!
 DSCF0742.jpg  ezt a kis lila gyönyörüséget még most vettem elöször és utoljára igen érzékeny. és ez itt huzatos hely neki igy el is raktam innen,
 DSCF0754.jpg  ezt nekem nemsikerül napsütötten elkapni!
 DSCF0753.jpg  a sarkon az elvirágzott aranyeső, mellette egy kis rozsatő, mellette babarózsa ,,ha a kutyus nem pisili ki szép lesz, lehet majd átültetem ha megerösödik.
 DSCF0766.jpg  Ez gyönyörű!!!! az idén viritott elöször azt se tudtam milyen szinü virágja lesz, olyan sokáig nem volt semmi, de megérte a várakozást! a kisfiam ballagására is került belöle.
 DSCF0765_1.jpg  ez itt a kenel másik oldala, persze itt is bokor,,,,,ez ha megnő sövénynek lesz levágva.
 DSCF0767.jpg  itt is sövény készül......
 DSCF0764_1.jpg  ez a rész azért érdekes mivel itt olyan virágok nönek amiket nem ültettem, csak valamelyik virággal ,bokorral ide költözött dugiba, de ha virágzanak lefényképezem,
 DSCF0762.jpg  igyekszem beültetni, persze több kiis pusztul-elszárad,  nem igazán tetszik a faháncs még mindig bajom van vele, lehet még egy réteg kellene belöle?- vagy gondolkoztam azon is hogy jövöre be    neylonozom és kövek, ?? na majd lesz valahogy....
 DSCF0761_1.jpg  az ,erikám, kiszárad, nem maradt meg,
 DSCF0763.jpg  ki tudja itt is mi nö????
 DSCF0758.jpg  ez egy közeli kép és a napot is elkaptam
 DSCF0759.jpg  a lila nefelejcs jol mutat, és egy forgokát is raktam ,azota a verebek nem szeretnek erre járni, (elzavarja)
 DSCF0756.jpg  ez a pihenö övezet--hátérbe a szamoca ágyás "megmaradt-szamocákkal" ugyanis a párom tavaly átültette és maradt kb:6-7tö. az idén ujjitani kellesz,
 DSCF0760.jpg  ugye milyen szép?
 DSCF0774.jpg  ez a hátsó rész persze itt is sövény készül, igen lassan,,,,,és töbféle bokor is van,
 DSCF0772.jpg  erre a kis tündérkére nagyon vigyázok szép bokor lesz.
 DSCF0773.jpg  ez valamilyen kúszó bokor
 DSCF0748.jpg  már kezd nyilni az egynyári, az udvar másik fele mintha az a rész esti felvétel lenne ???
 DSCF0749.jpg  ez lett a sorsa a madáretetönek,!!!!!!a télen, rengeteg vadgalamb is idejárt-az nem is lenne önmagába gond de olyan szinten tele mocskolta a kertet  (ürülékkel) hogy felment a pumpa..... igyhát erre gondoltam igy hasznositom.....
DSCF0757.jpg a csirkeól  (ami jelenleg fáskamra) mellet még nagyobbra növesztem a sövényt, tetvesedik elég gyakran de 2-3 permetezés után nem lesz gond,
 DSCF0746.jpg  az ovis kaktuszaim.....
 DSCF0750.jpg  a kis liláimat ide mentettem a huzat elöl,,,és persze a tavalyi mályváim maradványai is itt jönnek helyre.
 DSCF0751.jpg  futó petónia--büdöske--futómályva--illatospernye
 DSCF0747.jpg  itt is büdöske, (különböző szinüeket vettem)
 DSCF0744.jpg  hibiszkuszfa szép piros virágu, ez is megsinylette a telet, tetvesedett de a permetszer jo volt neki,
 DSCF0743.jpg  begonia és illatosternye kaktuszokkal...,
 DSCF0771.jpg  hagyma és a váratlan vendég akit folyamatosan zavargatok -pl:üveggel,
 DSCF0770.jpg  hagyma, retek, zöldség, sárgarépa, elsöfordulóba, az a szallag veréb kergető
DSCF0768_1.jpg itt az átültettet szamóca csoda maradványai........................
DSCF0769.jpg lesz elég hagyma..
<<<<<Vissza Tovább>>>>>

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andee.blog.hu/api/trackback/id/tr564505643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása